| Голова Державного комітету телебачення і радіомовлення України Олег Наливайко в інтерв’ю газеті «Урядовий кур’єр» (17.12.2014) розповів про те, як захистити внутрішній інформаційний простір та фахово доносити правду про Україну у світі, як змінити й осучаснити ЗМІ у відповідь на нові вимоги. Олег Наливайко нагадав, що, розробляючи проекти Стратегії розвитку |
інформаційного простору до 2020 року та Доктрини інформаційної безпеки, які нині знаходяться на розгляді Уряду, Держкомтелерадіо ставив перед собою завдання підготувати такі документи, які будуть чинні не лише у ці складні часи, а й у перспективі. «Ключовою проблемою була і залишається інформаційна безпека, протистояння інформаційній агресії Російської Федерації. З іншого боку, треба було думати про те, як підготувати такі документи, які б не повернули нас до диктаторських часів у вимірі свободи слова», - зазначив Олег Наливайко.
Протистояти інформаційній війні, зруйнувати вплив російської пропаганди неможливо без створення системи українського іномовлення, яке доносило би правду про Україну світові. Як відомо, щорічний бюджет «Russiа Today» - 400 мільйонів євро, «РИА «Новости» - 100 мільйонів євро. А щорічний бюджет нашої державної телерадіокомпанії «Всесвітня служба «УТР» - 23 мільйони гривень. Втім, навіть гроші не стають на заваді розбудови іномовлення.
«Ми запустили радіомовлення на Росію і Крим, внесли зміни в формат УТР за рахунок мобілізації внутрішнього ресурсу. Треба йти далі, створювати студії телерадіопродакшн, інформаційні центри для реагування на інформаційну агресію РФ,» - вважає Олег Наливайко.
У ситуації дефіциту бюджетних коштів своє плече у протистоянні російській інформаційній агресії підставив приватний бізнес. Як приклад - група компаній «1+1» у серпні запустили проект з іномовлення.
З повним текстом інтерв’ю можна ознайомитись на сайті Держкомтелерадіо http://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/printable_article?art_id=116786