1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер:
Звіт про повторне відстеження результативності наказу Держкомтелерадіо України від 23.03.2011 № 64 «Про затвердження Стандарту надання адміністративної послуги», зареєстрованого в Мін’юсті 20.04.2011 № 492/19230.
2. Виконавець заходів з відстеження:
Державний комітет телебачення і радіомовлення України.
3. Цілі прийняття акта:
Пунктом 7 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2010 № 915 «Деякі питання надання адміністративних послуг» міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади надано доручення привести власні акти у відповідність із цією постановою.
У зв’язку з цим, затверджено наказ Держкомтелерадіо України від 23.03.2011 № 64 «Про затвердження Стандарту надання адміністративної послуги», який зареєстровано у Мін’юсті України 20.04.2011 за № 492/19230.
Введення в дію наказу надало можливість законодавчо врегулювати питання надання адміністративної послуги з видачі Свідоцтва про внесення суб’єкта видавничої справи до Державного реєстру видавців, виготівників і розповсюджувачів видавничої продукції.
4. Строк виконання заходів з відстеження:
Заходи, спрямовані на оцінку стану впровадження регуляторного акта та досягнення цим актом цілей, задекларованих при його прийнятті, проводились протягом жовтня 2012 року.
5. Тип відстеження: повторне.
6. Метод одержання результатів відстеження:
Статистичний.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних:
Протягом періоду виконання заходів з відстеження результативності Держкомтелерадіо України велась аналітична робота щодо застосування цього регуляторного акту.
Даними на основі яких відстежувалася результативність регуляторного акта є статистичні показники, а саме:
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта:
Основними показниками результативності регуляторного акту є:
1) Розмір надходжень до державного бюджету від запровадження регуляторного акта – реєстраційний збір за внесення суб’єкта видавничої справи до Державного реєстру видавців, виготівників і розповсюджувачів видавничої продукції установлено постановою Кабінету Міністрів України від 28.09.1998 № 1540;
2) Витрачання часу і коштів суб’єктами видавничої справи при виконанні вимог акта – в межах вимог, встановлених чинним законодавством;
3) Якість та доступність послуг для суб’єктів видавничої справи – зменшення кількості скарг на дії посадових осіб дозвільних центрів щодо порушення вимог законодавства, а також збільшення кількості суб’єктів господарювання, які вирішують розпочати господарську діяльність у видавничій справі;
4) Кількість суб’єктів видавничої справи на яких поширюється дія акта.
Станом на 01.11.2012 до Державного реєстру видавців, виготівників і розповсюджувачів видавничої продукції внесено 5310 суб’єктів видавничої справи (4205 – юридичні особи, 1105 – фізичні особи).
1659 суб’єктів видавничої справи займаються лише видавничою діяльністю; 672 – виготовленням видавничої продукції; 349 – розповсюдженням видавничої продукції.
Решта суб’єктів видавничої справи поєднують 2-3 види діяльності у видавничій справі, а саме:
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей:
На підставі результатів повторного відстеження результативності наказу Держкомтелерадіо України від 23.03.2011 № 64 «Про затвердження Стандарту надання адміністративної послуги» можна зробити висновок, що реалізація цього регуляторного акта сприяє:
Разом з цим, Держкомтелерадіо України зроблено висновок про доцільність визнати наказ від 23.03.2011 № 64 «Про затвердження Стандарту надання адміністративної послуги», зареєстрованого в Мін’юсті 20.04.2011 № 492/19230, таким, що втратив чинність, оскільки він не відповідає принципам державної регуляторної політики.
Це пояснюється тим, що 06.09.2012 прийнято Закон України «Про адміністративні послуги» № 5203-VI, дія якого поширюється на суспільні відносини, пов’язані з наданням адміністративних послуг.
Згідно зі статтею 3 вказаного Закону законодавство у сфері надання адміністративних послуг складається з Конституції України, цього та інших законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, що регулюють відносини у сфері надання адміністративних послуг.
Надання адміністративних послуг здійснюється відповідно до цього Закону з урахуванням особливостей, визначених законами, які регулюють суспільні відносини у відповідних сферах.
Вимоги цього Закону поширюються на надання суб’єктом надання адміністративних послуг витягів та виписок з реєстрів, свідоцтв, довідок, копій, дублікатів документів та інші передбачені законом дії, у результаті яких суб’єкту звернення, а також об’єкту, що перебуває в його власності, володінні чи користуванні, надається або підтверджується певний юридичний статус та/або факт.