![endif]>![if> | Кабінет Міністрів України на своєму засіданні 25 жовтня схвалив проект Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції на 2018-2021 роки, розроблений Держкомтелерадіо за участі інститутів громадянського суспільства. |
Необхідність здійснення потужної роз’яснювальної та комунікаційної роботи продиктована масштабним процесом європейської інтеграції України та впровадженням положень Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, ратифікованої Верховною Радою України та Європейським парламентом 16 січня 2014 року.
«Незважаючи на беззаперечне прагнення українців повернутись до європейської сім’ї та чітко зафіксовану на рівні нормативно-правових документів стратегію приєднання України до ЄС, сам цей процес, а також його наслідки часто залишаються недостатньо зрозумілими широкому загалу, - говорить Голова Держкомтелерадіо Олег Наливайко. - Особливо гостро ця проблема стоїть на регіональному та місцевому рівнях, де все ще домінуючими є погляди на євроінтеграцію як на суто зовнішній процес, який не стосується внутрішніх перетворень країни та простих громадян. У зв’язку з цим Держкомтелерадіо було доручено підготувати та внести на розгляд Уряду проект Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції на 2018 – 2021.»
Основною метою Стратегії, як зазначено у документі, є утвердження в українському суспільстві свідомої підтримки членства України в Європейському Союзі, інтеграції в європейський економічний, культурний та політичний простір та здійснення процесу внутрішніх реформ і перетворень у бік більш вільного, справедливого, демократичного, успішного і прозорого суспільства. Стратегія визначає комунікаційні цілі та цільову аудиторію.
Передбачається, що реалізація Стратегії здійснюватиметься спільними зусиллями органів державної влади, органів місцевого самоврядування, інститутів громадянського суспільства та бізнесу за рахунок і в межах бюджетних призначень, передбачених центральним органам виконавчої влади, іншим державним органам на відповідний рік, та інших джерел, не заборонених законодавством. Для реалізації Стратегії також можуть залучатися фінансові можливості вітчизняних і міжнародних бізнесових організацій, фондів, неурядових організацій тощо.