• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
Український телевізійний канал територіальних громад - складова суспільного телебачення.
опубліковано 02 вересня 2005 року о 16:44

 

Український телевізійний канал територіальних громад - складова суспільного телебачення

 

На сьогоднішній день громадяни України, завдяки досить розгалуженій мережі телекомпаній різних форм власності, достатньо поінформовані про різноманітні події, як, скажімо, у нашій столиці, так і у найвіддаленіших куточках світу. А от про те, що робиться в сусідній області дізнаються хіба що з коротких інформаційних повідомлень. Тож назріла гостра необхідність відтворення Українського державного телеканалу, яким свого часу був УТ-2.

На виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України “Назустріч людям” Державний комітет телебачення і радіомовлення України пропонує і вже готовий до створення Українського телевізійного каналу територіальних громад, який і має виконувати комунікативну функцію між регіонами.

Кому вигідна сьогодні поява такого потужного телеканалу? Безперечно державі. Адже взаємини між регіонами стануть більш активними і продуктивними, руйнуватиметься саме поняття відокремленості територій, а натомість посилюватиметься відчуття єдиної країни, єдиного народу.

Гіпотетично УТ-2 продовжує жити, обласні державні телерадіокомпанії, які свого часу орендували ефір на цьому каналі, працюють, незважаючи на складні умови, і у більшості є власне мережеве мовлення. Тому додаткових коштів на цей проект витрачати практично не потрібно, а що й буде залучене, то окупиться дуже швидко. Потрібно лише об”єднати зусилля і провести деякі організаційні й структурні корекції. А саме:

-          центральною ефірною апаратною визначити апаратну Київської ДРТРК. З неї вестиметься мовлення і до неї надходитиме сигнал від всіх телекомпаній;

-          для виходу в ефір у регіонах використовуватимуться власні мережі ОДТРК, а де їх немає, вони будуть створюватися;

-          на основі єдиної програмної сітки встановлюється час, обсяг і характер програм, які обласні телекомпанії надаватимуть для ефіру, а також загальний обсяг мовлення. “Новини з України” мають стати основною програмою даного проекту.

Крім цього передбачається три джерела надходження реклами:

-          рекламний підрозділ ОДТРК;

-          комерційна рекламна агенція в межах кожної області;

-          центральний базовий рекламний підрозділ в Києві.

Таким чином, український телеглядач матиме змогу вибирати, що дивитися – латиноамериканський “мильний” серіал, чи якісний вітчизняний ефірний продукт. Обласні державні телерадіокомпанії отримають більшу територію поширення своїх програм, а здорова творча конкуренція вплине на їх якість. Це, в свою чергу, має привернути увагу рекламодавців, які охочіше працюватимуть з ними.

Мобільний підрозділ, який вестиме всю роботу по функціонуванню каналу, створюється в структурі Держкомтелерадіо України.

Орієнтовний термін введення в дію і організація роботи – жовтень 2005 року.

Даний проект ухвалений рішенням Колегії Державного комітету телебачення і радіомовлення України 31 серпня 2005 року.

 

 

 

Прес-служба Держкомтелерадіо.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux