![endif]>![if> | Про це голова Держкомтелерадіо Олег Наливайко заявив сьогодні під час круглого столу «Контент Суспільного мовника: очікування і вимоги», організованого ГО «Детектор медіа» за підтримки Офісу Ради Європи в Україні. |
У дискусії взяли участь менеджери НТКУ, представники парламентського Комітету з питань свободи слова та інформаційної політики, Держкомтелерадіо, філій НТКУ, Центральної дирекції «Українське радіо», члени Наглядової ради НСТУ, представники громадських організацій, журналісти, медіа юристи. Спеціальним гостем заходу був голова Офісу Ради Європи в Україні Мортен Енберг.
«Впевнений, що за два місяці ми пройдемо той шлях, який дозволить 1 січня стартувати Суспільному», - сказав Олег Наливайко.
На його переконання, у січні 2017 року Суспільний мовник стикнеться з двома викликами. «Один виклик, що ефекту новизни від того, що буде створено Суспільне не буде, бо цей бренд був озвучений ще у квітні 2015 року, а друга проблема - це те, що за пультами з мікрофонами, камерами стоятимуть ті самі люди, які стоять зараз», - зауважив він.
Тому зараз найголовніше, вважає Голова Держкомтелерадіо, допомогти спеціалістам майбутнього Суспільного мовника адаптуватися до нових умов.
Голова Держкомтелерадіо озвучив також концептуальне бачення підходів до формування контенту телерадіоканалів Суспільного мовника. Перш за все, він закликав брати за основу найкращі європейські взірці. До речі, вони знайшли відображення у статуті Суспільного мовника, який зараз проходить погодження.
«У Суспільному мовленні України має бути застосовано таку формулу, яка буде відрізняти його від державного: повага до глядача з боку мовника і довіра до мовника з боку глядача, - наголосив Олег Наливайко. - Зараз ця формула працює трохи інакше: повага до керівництва з боку мовника і довіра до мовника з боку керівництва. Оце один із ключових моментів, який повинен бути змінений».
При цьому, на його переконання, у першу чергу варто зробити ставку на жанрове різноманіття програм, чого бракує державним та комерційним мовникам. Також на думку Олега Наливайка, не слід створювати єдиний сильний телевізійний чи радійний канал ціною втрати регіональних мовників. «Треба використати можливості регіональних мовників, у першу чергу має бути довіра до них, і шукати саме там оту свою родзинку», - вважає Голова Держкомтелерадіо.