![endif]>![if> | Держкомтелерадіо оприлюднив результати моніторингу процесу реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації. |
Нагадаємо, що до Зведеного переліку об’єктів реформування внесено 760 державних і комунальних друкованих ЗМІ (662-комунальних, 98 - державних). 72 видання наразі не виходять.
Станом на 28 грудня 2018 року реформовано 425 друкованих ЗМІ та редакцій, а саме: 402 - комунальних (що складає понад 60 % від загальної кількості видань, що реально виходять), 23 - державних (що складає понад 25% від загальної кількості видань, що реально виходять). Лідерами процесу реформування є Кіровоградська область, де з 28 друкованих ЗМІ та редакцій реформовано 25, Житомирська (з 28 - 24), Хмельницька (з 27 - 23), Миколаївська (з 26 – 22), Полтавська (з 31 - 26), Тернопільська ( з 21 – 16) області. Аутсайдерами процесу реформування є Київська, Львівська, Одеська, Дніпропетровська, Івано-Франківська, Закарпатська області та місто Київ. Зокрема, у Києві, за даними моніторингу, не реформовано жодного з 4 комунальних ЗМІ, а в Закарпатській області, з 31 видання реформовано 3.
Водночас ці дані не є остаточними, оскільки редакції, що розпочали процес реформування наприкінці 2018 року, мають змогу закінчити його у січні, що змінить статистику реформованих ЗМІ.
Інформаційно. 1 січня 2016 року набув чинності Закон України «Про реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації», що став одним з кроків виконання Україною Резолюції Парламентської Асамблеї Ради Європи.
Мета закону – обмеження впливу держави на ЗМІ, інтеграція вітчизняного медіа сегменту до світового інформаційного простору; створення рівних умов діяльності засобів масової інформації різних форм власності; підвищення конкурентоспроможності друкованих ЗМІ.
Наразі завершується трирічний період реформування державних і комунальних ЗМІ, встановлений законом. Держкомтелерадіо систематично здійснює моніторинг процесу реформування друкованих ЗМІ та редакцій з метою забезпечення їх функціонування, збереження назви, цільового призначення, мови видання і тематичної спрямованості.