![endif]>![if>
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я К О Л Е Г І Ї
16 грудня 2014 р. м. Київ № 8/39
Про хід створення Суспільного
телебачення і радіомовлення
Заслухавши інформацію доповідача, колегія зазначає, що Держкомтелерадіо, Національною телекомпанією України, Національною радіокомпанією України, разом з представниками обласних (регіональних) державних телерадіокомпаній та громадянського суспільства продовжено законопроектну та організаційну роботу щодо створення Національної суспільної телерадіокомпанії України (далі – НСТУ).
7 листопада 2014 року на засіданні Кабінету Міністрів України прийнято постанову Кабінету Міністрів України №693 «Про утворення публічного акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України».
Урядовим рішенням передбачено низку важливих завдань, зокрема:
підготувати та подати Кабінетові Міністрів України для затвердження проект статуту товариства;
забезпечити оформлення та підписання протоколу рішення про закрите (приватне) розміщення акцій товариства;
вжити заходів до реєстрації в Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку випуску акцій товариства;
забезпечити укладання договору про обслуговування емісії акцій між товариством та депозитарієм цінних паперів;
здійснити для формування статутного капіталу товариства закрите (приватне) розміщення першого випуску простих іменних акцій;
затвердити результати закритого (приватного) розміщення акцій товариства;
здійснити в установленому порядку заходи, пов’язані з утворенням товариства та його державною реєстрацією;
подати пропозиції щодо приведення актів Кабінету Міністрів України у відповідність із цією постановою та привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цією постановою.
Водночас, у процесі створення Суспільного телебачення і радіомовлення було з’ясовано, що створенню НСТУ у формі акціонерного товариства, 100 відсотків акцій якого належить державі, має передувати внесення відповідних змін до Закону.
10 грудня 2014 року у Верховній Раді України зареєстровано проект Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо Суспільного телебачення і радіомовлення України» (реєстр. № 1357), спрямований на уточнення проблемних положень Закону.
Законопроектом пропонується внести зміни до законів України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України», «Про приватизацію державного майна», «Про телебачення і радіомовлення», «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації», «Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення» шляхом уточнення їх положень в частині визначення механізму створення публічного акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України» (далі – НСТУ), джерел фінансування, умов оплати праці працівників, захисту майнових прав НСТУ та інтересів трудового колективу, удосконалення діяльності органів управління, порядку формування та засад діяльності наглядової та редакційної рад.
Так, законопроектом пропонується викласти частину другу статті 1 Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України» у новій редакції, згідно з якою НСТУ утворюється на базі Національної телекомпанії України, а також Національної радіокомпанії України, Державної телерадіокомпанії «Культура», обласних державних телерадіокомпаній, Державної телерадіокомпанії «Крим», Київської державної регіональної телерадіокомпанії, Севастопольської регіональної державної телерадіокомпанії, Державної організації «Новгород-Сіверська регіональна державна телерадіокомпанія «Сіверська», Державної організації «Криворізька регіональна державна телерадіокомпанія «Криворіжжя», Української студії телевізійних фільмів «Укртелефільм», що реорганізуються шляхом приєднання до Національної телекомпанії України. Утворення НСТУ здійснюється за рішенням Кабінету Міністрів України відповідно до законодавства з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Колегія зазначає, що реорганізація дозволить зберегти трудовий потенціал, уникнути припинення мовлення, а також забезпечити виконання соціальних гарантій пільговим категоріям працівників. З метою забезпечення оплати праці працівників НСТУ на належному рівні, законопроектом передбачено право наглядової ради НСТУ встановлювати умови розміру оплати їх праці.
У разі розгляду законопроекту на пленарних засіданнях Верховної Ради України Держкомтелерадіо забезпечить його супровід.
Крім цього, створені відповідно до рішення Робочої групи від 29 жовтня десять тематичних робочих груп продовжили свою роботу за напрямами.
Серед проблемних питань, що вимагають вирішення залишаються забезпечення радіочастотним ресурсом другого культурно-освітнього телевізійного каналу та визначення ринкової оцінки архівів державних телерадіоорганізацій.
Враховуючи вищевикладене, колегія
УХВАЛИЛА:
1. Інформацію генерального директора Національної телекомпанії України Аласанії З.Г. взяти до відома.
2. Департаменту телебачення і радіомовлення (Абрамов С.О.), юридичному відділу (Мировець Т.І.), фінансово-економічному департаменту (Бартош Н.В.), управлінню внутрішнього аудиту (Степанова Н.В.), департаменту інформаційної політики (Червак Б.О.), НТКУ (Аласанія З.Г.) в межах своєї компетенції вжити заходів щодо реалізації постанови Кабінету Міністрів України «Про утворення публічного акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України».
3. Робочій групі продовжити роботу з реалізації Закону з урахуванням міжнародного досвіду, застережень міжнародних та українських експертів, інтересів територіальних громад.
4. Департаменту телебачення і радіомовлення (Абрамов С.О.) продовжити роботу з заінтересованими органами щодо включення другого культурно-освітнього телевізійного каналу, в один із мультиплексів цифрового телебачення стандарту DVB-T2.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника Голови Держкомтелерадіо Кравченка Д.В.
Голова колегії О.І. Наливайко