Регіональні проблеми та загальнодержавні завдання обговорювали в Держкомтелерадіо начальники управлінь ОДА
опубліковано 16 жовтня 2009 року о 15:35

У Держкомтелерадіо відбулася зустріч в.о. Голови Держкомтелерадіо Олега Наливайка з начальниками управлінь у справах преси та інформації облдержадміністрацій.

В.о. Голови розповів присутнім про пріоритети діяльності Комітету. Це, насамперед, розроблення та виконання заходів із подолання наслідків економічної кризи у роботі підприємств та установ поліграфічної, видавничої та інформаційної галузей.

Друга позиція - забезпечення рівного доступу до державних ЗМІ під час виборчої кампанії. Адже у прагненні ОДТРК заробити гроші під час кризи можуть статися різні перекоси, тому діяти треба лише в рамках законодавства, наголосив Олег Наливайко.

Серед пріоритетів діяльності Держкомтелерадіо є також підтримка книговидавничої галузі та збереження і розбудова мережі книгорозповсюдження. В.о. Голови нагадав про чинні розпорядження Кабміну щодо необхідності функціонування об’єктів книжкової торгівлі, а також кіосків з продажу періодичних друкованих ЗМІ.

Формування позитивного, інвестиційно привабливого іміджу України у зв’язку з проведенням в Україні «Євро-2012» - теж є на найближчі два роки пріоритетом у діяльності Комітету та управлінь у справах преси та інформації облдержадміністрацій тих міст, де відбуватимуться матчі Чемпіонату.

Активізація усіх процесів, пов’язаних із введенням цифрового телерадіомовлення – це не просто завдання часу, а вимога інформаційної безпеки України. Особливо гостро це питання постало для прикордонних територій.

Серед пріоритетних напрямів діяльності Держкомтелерадіо залишається і необхідність системного інформування громадськості щодо євроатлантичної інтеграції.

Щодо роздержавлення комунальних ЗМІ, то цей проект, на думку Олега Наливайка, буде впроваджуватися вже після виборів. Зараз у будь-якій спробі змінити форму власності тієї чи іншої газети будуть бачити політичний підтекст. До того ж період кризи є економічно невдалим часом для цього процесу. Тому до теми роздержавлення слід буде повернутися після виборчої кампанії. Олег Наливайко, з огляду на досвід зарубіжних ЗМІ, бачить перспективу для економічного розвитку комунальних ЗМІ. На його думку, найближчим часом рекламні бюджети будуть скеровані саме на місцеві та регіональні ЗМІ.

В.о. Голови розповів також присутнім на нараді керівникам управлінь про проект Каналу територіальних громад, ідея створення якого викликала великий резонанс у політичних колах та ЗМІ. На думку Олега Наливайка, «Канал територіальних громад» - це по суті експериментальний матеріал, частина великого проекту суспільного телебачення. Ідея його створення продиктована суто прагматичним і економічним розрахунком. Адже ОДТРК у силу хронічної недофінансування не можуть виробляти якісний телепродукт, який міг би на 24 години заповнити ефір. Є компанії, котрі роблять кращі дитячі, культурологічні програми. То чому б не сконцентрувати там зусилля, а цей продукт не демонструвати потім в ефірі усіх інших ОДТРК?

- Щодо новин, то їхній обсяг не буде мінятися. Ми не будемо заходити на поле ОДТРК і висвітлювати там роботу органів влади. Не будемо робити політичних програм, - запевнив присутніх Олег Наливайко.

Також він зазначив, що проект КТР є привабливим для рекламодавців. До Держкомтелерадіо вже звернулося три потужні рекламні агентства, які б хотіли розміщувати рекламу на КТР.

-    Договори укладатимуться безпосередньо з ОДТРК. Отже від реалізації цього проекту економічний зиск матимуть ОДТРК, - наголосив Олег Наливайко.

Начальники управлінь активно включилися у розмову. Їх цікавило, чи є вже десь позитивний досвід у виконанні розпоряджень Кабміну щодо функціонування кіосків з продажу книг та періодики. І як бути, якщо в населеному пункті проживає лише 50 осіб, а розпорядження вимагає створити один кіоск у населеному пункті, де мешкає «до 5 тисяч осіб»?

Питання стосувалися також шляхів підтримки обласних друкарень та поліграфічних підприємств.

-    Всі замовлення на видання книг за програмою «Українська книга» отримають державні друкарні. Отже гроші підуть тільки туди, - запевнив присутніх Олег Наливайко.

Представник управління інформації та зв’язків з громадськості Чернівецької ОДА Мар’яна Антонюк висловилася категорично проти створення каналу територіальних громад. На що Олег Наливайко відповів: «Адміністративного тиску на жодний телеканал не буде. Але нас цікавлять насамперед рейтинги і виконання ОДТРК усіх ліцензійних вимог. Зможете забезпечити якісним телепродуктом 24 години мовлення без допомоги колег з інших ОДТРК – будь ласка,» - сказав Олег Наливайко.

Присутні ставили також питання розмежування діяльності прес-служб та управлінь у справах преси та інформації, питання кількості та доцільності доручень, що надходить з різних органів центральної влади, щодо висвітлення у регіональних ЗМІ тієї чи іншої теми.

- На місяць ми отримуємо 100 і більше доручень такого плану. Серед них, наприклад, висвітлення миротворчої місії у Косово. Де ми і де Косово? - говорить начальник управління Донецької ОДА Володимир Безродний.

В.о. Голови Держкомтелерадіо уважно вислухав усі пропозиції, надав відповіді на питання та пообіцяв поступово вирішувати порушені у ході розмови проблеми.

 

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux