Понад 70 керівників та творчих працівників регіональних медіа з усієї України взяли участь в онлайн семінарі «Пошук додаткових джерел фінансування регіональних медіа: гранти, стажування, партнерство з структурами Євроспільноти», який організував Укртелерадіопресінститут.
Захід проведено за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики, Держкомтелерадіо, International Media Suppot (IMS) та Ukraine Confidence Building Initiative 4 (UCBI4).
«Укртелерадіопресінститут вже вдруге за час війни проводить семінар на тему здобуття грантової підтримки медіа, – зазначив перший заступник Голови Держкомтелерадіо Богдан Червак. – І нинішній захід відрізнятиметься від попереднього тим, що йтиметься про відновлення виходу газет на деокупованих територіях України, а це означає, що в цих районах відновлено українську державність, мову, ідентичність.»
Національний радник по Україні International Media Support IMS (європейський медіапроектний грантодавець) Роман Кіфлюк ознайомив заінтересовану аудиторію з тим, як, власне, ефективно скористатися європейськими можливостями підтримки медіа. Він надав джерела інформації стосовно грантових та партнерських проектів, які існують сьогодні в Україні, виклав порядок отримання фінансування, принципи оформлення грантової та партнерської документації.
Про правові та організаційні питання оформлення грантів загалом і, зокрема, у воєнний час розповіла слухачам викладачка вищої категорії (завідувачка) відділення преси та інтернет ЗМІ Укртелерадіопресінституту Лілія Кавецька.
Особливий інтерес слухачів семінару викликали умови надання грантів Ukraine Confidence Building Initiative 4 (UCBI-4), яку представляла Віра Костенко-Кузнецова. Вона виклала інформацію про грантові можливості для медіа з прифронтових та окупованих територій від проекту «Зміцнення громадської довіри».
Прикладом успішно втіленого проекту підтримки видання ще на початку російсько-української війни з боку IMS поділився зі слухачами головний редактор газети «Обрії Ізюмщини» Костянтин Григоренко. На його переконання, запорукою успіху є чітке оформлення документації, креативні медіапроекти, що можуть стати переконливими аргументами на користь фінансової підтримки видання, стажування журналістів тощо. Він зазначив, що величезний масив отриманої слухачами інформації від медіатренерів потребує детального опрацювання. І таку можливість надає Укртелерадіопресінститут, який надсилає всі презентації кожному учаснику семінару.