| Про ключові цінності, завдання та стандарти, якими має керуватися суспільний мовник, розповіли викладачі Академії Євробачення працівникам Національної телекомпанії України (НТКУ) та Національної радіокомпанії України (НРКУ). Навчальний тренінг було спеціально організовано для тих, чиїми руками в державі будується суспільне мовлення. |
Поділитися знаннями та багаторічним досвідом до України завітали журналіст із 20-річним досвідом роботи на BBC, голова навчального відділу служби BBC World Service та викладач Академії Євробачення Джонатан Стоунмен і керівник із навчання підприємств Академії Євробачення Фредерік Франц.
«Суспільний мовник BBC існує вже 90 років, і, повірте, в нас також були свої спади та підйоми. Ви стоїте лише на початку цього шляху, довгого й сповненого важкої та невпинної праці. І я сподіваюся, що той досвід та знання, який ми передаємо вам, стануть корисним у розбудові суспільного мовлення в Україні», - розповів Джонатан Стоунмен.
Під час заходу слухачі почули та визначили для себе головні ризики для незалежності суспільного мовника, з’ясували основні критерії його існування та обговорили головні проблеми, з якими нині стикається НТКУ на шляху до розвитку телебачення такого формату. Це ті базові знання, без усвідомлення та розуміння яких неможливо рухатися далі. Тренери поділилися власним досвідом багаторічної роботи на найуспішнішому суспільному мовнику Європи – BBC, й застерегли від помилок, з якими зіткнулися суспільні телеканали інших країн. Крім цього, за допомогою практичних завдань, європейські фахівці пояснили, які програми мають обов’язково бути на суспільному мовнику. А також наголосили про важливість зворотного зв’язку із аудиторією.
«Подібні тренінги ми плануємо робити щомісяця, а у подальшому хотіли би запрошувати на такі заходи журналістів інших незалежних українських ЗМІ, щоб будувати суспільне разом», - зазначив перший заступник генерального директора НТКУ Олександр Лієв.