За період з 1 січня по 15 березня 2014 року до Держкомтелерадіо України надійшло 126 звернень громадян, що на 497 звернень менше, ніж за аналогічний період 2013 року. З них:
- від Адміністрації Президента України – 19 (що на 13 менше, ніж у 2013 році);
- від Верховної Ради України – 7 (у минулому році – 7);
- від Кабінету Міністрів України – 16 (що на 51 менше, ніж у 2013 р.);
- від інших органів державної влади та місцевого самоврядування, установ, підприємств та організацій – 12 (на 34 менше, ніж минулого року);
- безпосередньо від громадян – 72 (що на 399 менше, ніж у 2013 р.).
Колективних звернень надійшло 11, що на 19 звернень менше, ніж за відповідний період минулого року.
За тематикою звернення розподілялися наступним чином:
- з питань діяльності друкованих ЗМІ – 1 (у 2013 р. – 5);
- з питань книговидання – 12 (у 2013 р. – 14);
- з питань телебачення і радіомовлення – 47 (у 2013 р. – 64);
- з питань безкоштовного забезпечення засобами приймання цифрового телерадіомовлення – 35 (у 2013 р. – 487).
Структуру звернень громадян складають заяви, клопотання, пропозиції, скарги, інформаційні запити.
Повторних звернень надійшло 9, що на 33 звернення менше у порівнянні з минулим роком. З них:
- від Кабінету Міністрів України - 4 (у минулому році – 11);
- від інших підприємств, установ і організацій – 4 ( у 2013 році – 3);
- безпосередньо від громадян – 1 (у минулому році – 28).
Крім того, у період з 1 січня по 15 березня 2014 року до Держкомтелерадіо надійшло 395 звернень від Урядового контактного центру (у 2013 р. – 1854). У таких зверненнях порушувалися наступні питання:
- безкоштовне забезпечення громадян телетюнерами – 155 звернень;
- поліпшення роботи Українського радіо – 36 звернень;
- необ’єктивність висвітлення у ЗМІ суспільно-політичних подій в Україні – 30;
- діяльність провайдерів кабельного телебачення по всій території України – 15;
- зменшення кількості реклами у ЗМІ – 15;
- діяльність друкованих ЗМІ – 14;
- інші питання – 130.
Усі звернення громадян, що надійшли до Держкомтелерадіо України, розглядалися керівництвом, згідно з дорученнями порушені питання опрацьовувалися структурними підрозділами відповідно до повноважень, вживалося необхідних заходів та надавалися відповіді авторам листів.