1. Вид та назва регуляторного акта, результативність якого відстежується, дата його прийняття та номер
Звіт про періодичне відстеження результативності наказу Державного комітету телебачення і радіомовлення України від 17.07.2009 № 254 «Про затвердження Порядку надання державної фінансової підтримки друкованим засобам масової інформації», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.08.2009 за №734/16750.
2. Виконавець заходів з відстеження
Державний комітет телебачення і радіомовлення України.
3. Цілі прийняття акта
Введення в дію наказу Державного комітету телебачення і радіомовлення України від 17.07.2009 № 254 «Про затвердження Порядку надання державної фінансової підтримки друкованим засобам масової інформації», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.08.2009 за №734/16750, надає можливість запровадити основні організаційні, правові та економічні засади реалізації бюджетної програми «Фінансова підтримка творчих спілок у сфері засобів масової інформації, преси, державних музичних колективів, здійснення інформаційно-культурної діяльності», сприяє розвитку вітчизняної періодики, вдосконалення традицій випуску періодичних друкованих видань, покращенню художнього оформлення та поліграфічного виконання періодичних друкованих видань, підвищенню конкурентоспроможності вітчизняних періодичних друкованих засобів масової інформації.
4. Строк виконання заходів з відстеження
Заходи, спрямовані на оцінку стану впровадження регуляторного акта та досягнення цим актом цілей, задекларованих при його прийнятті, проводились протягом грудня 2012 року.
5. Тип стеження: періодичне.
6. Методи одержання результатів відстеження
Відстеження результативності цього регуляторного акта було здійснено шляхом використання статистичного методу.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, а також способи одержання даних
Протягом періоду виконання заходів з відстеження результативності Держкомтелерадіо України велась аналітична робота щодо застосування цього регуляторного акту.
Даними на основі яких відстежувалася результативність регуляторного акта є статистичні показники, а саме:
інформація, отримана під час надання консультацій за телефоном та роз’яснень на письмове звернення редакцій періодичних друкованих видань;
кількість звернень редакцій періодичних друкованих видань, які потребують отримання державної фінансової підтримки на закупівлю поліграфічних послуг та паперу;
кількість друкованих засобів масової інформації, яким було надано державну фінансову підтримку.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності акта
Основними показниками результативності регуляторного акту є:
1) кількість звернень суб'єктів права на одержання державної фінансової підтримки, оскільки таке право мають лише друковані засоби масової інформації загальнодержавної та регіональної сфер розповсюдження, які зазначені в статті 3 Закону України «Про державну підтримку засобів масової інформації та соціальний захист журналістів», а саме:
2) кількість друкованих засобів масової інформації щодо яких здійснено державну фінансову підтримку в межах бюджетної програми «Фінансова підтримка творчих спілок у сфері засобів масової інформації, преси, державних музичних колективів, здійснення інформаційно-культурної діяльності» – надано державну фінансову підтримку на закупівлю поліграфічних послуг та паперу 2 друкованим засобам масової інформації, а саме: редакції газети «Сила духу» та редакції журналу «Березіль»;
3) розмір надходжень на банківські рахунки друкованих засобів масової інформації, які потребують одержання державної фінансової підтримки.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей
На підставі результатів періодичного відстеження результативності наказу Державного комітету телебачення і радіомовлення України від 17.07.2009 № 254 «Про затвердження Порядку надання державної фінансової підтримки друкованим засобам масової інформації», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.08.2009 за № 734/16750, можна зробити висновок, що реалізація цього регуляторного акта дає можливість запровадити основні організаційні, правові та економічні засади реалізації програми, забезпечити прозорий механізм отримання державної фінансової підтримки друкованими засобами масової інформації загальнодержавної та регіональної сфер розповсюдження для досягнення відповідного інформаційного, освітнього, культурного рівня українського суспільства, створення позитивного міжнародного іміджу держави, забезпечення національної безпеки в інформаційній сфері.
Разом з цим, реалізація цього регуляторного акта сприяє: