Назва предмета закупівлі: «Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет» (далі – Кампанія)
(код за ДК 021:2015 79340000-9 – Рекламні та маркетингові послуги)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Реалізація Кампанії здійснюється з метою виконання операційного Плану заходів, затвердженого розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 09.12.2022 № 1155-р «Про схвалення Стратегії комунікації з питань європейської інтеграції України на період до 2026 року», зі змінами, затвердженими розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2024 року «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2022 року № 1155, зокрема завдання 14, захід 4) Операційного плану, де Держкомтелерадіо визначений головним виконавцем в рамках бюджетної програми КПКВК 3802390 «Здійснення заходів з питань європейської та євроатлантичної інтеграції в інформаційній сфері» на 2024 рік.
Мета проведення комунікаційної кампанії: підвищення рівня обізнаності громадян держав — членів Європейського Союзу та України про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну, стійкість Української держави під час війни, досягнення у першочерговому відновленні руйнувань внаслідок російських атак, розвиток України під час війни, переваги для ЄС від майбутнього набуття Україною членства в ЄС та підвищення рівня підтримки євроінтеграційних процесів України цільовими аудиторіями.
Метод проведення кампанії: адаптація (дозйомка, субтитрування, переклад) готових відеосюжетів і поширення їх в мережі Інтернеті (в соціальній мережі Facebook та на платформі YouTube).
Контекст
Протягом 2023 року за ініціативи Офісу Віце-прем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції реалізовано комунікаційну кампанію “Євроінтеграція під час війни”. Кампанію здійснено за фінансової підтримки Європейського Союзу в Україні в межах проєкту ЄС «Підтримка стратегічної комунікації в Україні», виконавцем якого є консорціум DAI і EUROPE Ltd, та у партнерстві з проєктом ЄСAssociation4U.
В межах кампанії було виготовлено 8 документальних сюжетів про євроінтеграційні здобутки України у різних секторах за час повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну:
Як Україна здобувала статус кандидата на вступ до ЄС:https://cutt.ly/Ew4baryM
Як Україна і ЄС забезпечують доступний зв’язок для українців під час війни: https://cutt.ly/VwWtzTIv
Як українська освіта та наука продовжує інтеграцію у європейський простір:https://cutt.ly/ew4bxqas
Як український бізнес продовжує експортувати в країни ЄС:https://cutt.ly/VwDEHR6n
Як Україна синхронізувала свою енергосистему з європейською в умовах повномасштабної війни: https://cutt.ly/dwA7TuGP
Як Україна приєднатися до єдиного митного простору ЄС в умовах повномасштабної війни: https://cutt.ly/2wDEGi4M
Як Україна переспрямувала експортні шляхи на Дунай в межах спільної ініціативи України та ЄС “Шляхи солідарності”: https://cutt.ly/7w4bakii. Довідково: цей сюжет не було оприлюднено в межах попередньої кампанії через безпекову ситуацію.
Географія та цільові аудиторії: громадяни 4-х європейських держав-членів ЄС, громадяни України.
На етапі підготовки пропозиції учасники тендеру мають використовувати наступне визначення цільової/вих аудиторій/рії, вказане нижче. Перед етапом реалізації Замовник залишає за собою право уточнити/змінити цільову аудиторію в разі необхідності.
Визначені країни ЄС: Німеччина, Франція, Австрія, Бельгія. Україна.
Цільові аудиторії громадян у кожній з 4-х країн ЄС:
Політики та публічні службовці, таргетинг за геолокацією ключових адміністративних будівель кожної зазначеної країни та інституцій ЄС.
Представники ключових аналітичних центрів та громадських організацій суспільно-політичного спрямування у кожній зазначеній країні. Перелік аналітичних центрів та громадських організацій має підготувати Виконавець та погодити із Замовником.
Редактори та журналісти провідних медіа зазначених країн (DerSpiegel, DieZeit, LeMonde, LeFigaro тощо). Перелік медіа має підготувати Виконавець та погодити із Замовником.
Читачі медіа із списку п.5.
Громадяни вказаних країн 18+ з інтересами: політика, Європейський Союз, Україна, безпека, міжнародні відносини.
Представники середнього і великого бізнесу.
Економічні експерти.
Цільові аудиторії громадян України:
1.
Вік: 18-29 років.
Стать: чоловіки та жінки.
Гео: Центр, Схід та Південь України.
Освіта: неповна вища або вища.
Рівень доходу: середній+ або високий.
Сімейний стан: не одружені (18-24) або одружені, не мають дітей (25-29).
Інтереси: бізнес, саморозвиток, спорт, краса і здоров’я.
2.
Вік: 30-49 років.
Стать: чоловіки.
Гео: Центр та Південь України.
Освіта: неповна вища або вища.
Рівень доходу: середній.
Сімейний стан: не одружені або мають сім’ю з дітьми.
Інтереси: новини, політика, спортивні події, автомобілі, рибалка.
3.
Вік: 40-59 років
Стать: чоловіки та жінки.
Гео: Схід та Південь України.
Освіта: середня або вища.
Рівень доходу: середній+ або високий.
Сімейний стан: одружені, є діти.
Інтереси: садівництво (сад та город), подорожі, рецепти, домашні улюбленці
Завдання Виконавцю щодо обсягу надання Послуг з адаптації і просування відеосюжетів
Адаптація 8 наданих документальних сюжетів "Євроінтеграція під час війни":
1.1. Дозйомка до двох спікерів у відеосюжет "Енергетичний безвіз" і його фінальне монтування (бриф надається Замовником).
1.2. Перевірка перекладу роликів англійською мовою.
1.3. Озвучення роликів англійською мовою із залученням носія мови.
1.4. Переклад роликів французькою мовою із залученням носія мови.
1.5. Створення субтитрів французькою мовою.
1.6. Адаптація графіки роликів французькою мовою.
1.7. Озвучення роликів французькою мовою із залученням носія мови.
1.8.До кожного рекламного просування Виконавець має підготувати текстову підводку відповідною мовою і погодити її із Замовником.
Технічні вимоги до відео: MP4, H.264, 1920x1080 пікселів (Full HD), 16:9, не менше 3500 кбіт/с для 1080p.
Термін фази адаптації і узгодження готового контенту (відеосюжетів) із Замовником:
серпень-вересень 2024 року, (але не пізніше 06 вересня 2024 року).
Послуги з адаптації 8-ми наданих документальних відеосюжетів, згідно з пунктами 1.1-1.8 мають становити не більше 10% від загальної вартості послуги «Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет».
2.1. Просування 8-ми відеосюжетів у 4-х країнах ЄС (Німеччина, Австрія - англійською мовою, Франція, Бельгія - французькою мовою) у мережі Facebook. Вартість має становити не менше 80% загального бюджету кампанії на просування.
2.2. Просування 8-ми відеосюжетів в Україні у мережі Facebook - не менше 65% від рекламного бюджету просування по Україні, і Youtube - не більше 35% від рекламного бюджету просування по Україні, з рівномірним розподілом бюджету на кожну з визначених трьох цільових аудиторій. Вартість має становити не більше 20% загального бюджету кампанії на просування.
2.3. Виконавець має підготувати деталізований медіаплан кампанії по кожному відеосюжету з прогнозованим KPI в розрізі кожної країни окремо та з прогнозованими узагальненими показниками по кампанії в цілому, погодити і затвердити його письмово у Замовника.
2.4. Всі адаптовані інформаційні продукти (відеосюжети) і медіаплан їхнього просування затверджуються Замовником перед початком фази поширення (просування).
2.5. Фаза поширення має тривати не менше, ніж протягом 55 днів з урахуванням ефективного розподілу ресурсів та флайтів для досягнення заданих кількісних показників ефективності кампанії протягом вересня-листопада 2024 року.
Загальні вимоги щодо кількісних і якісних показників послуги, що надається Виконавцем
1. Загальні вимоги щодо якості рекламного розміщення оцінюються Замовником відповідно до даних системи аналітики Meta (Facebook) AdsManager та GoogleAdsManager. Виконавець за запитом (усним, письмовим, електронною поштою) Замовника має надати доступ до системи аналітики в будь-який момент під час виконання послуг.
Виконавець має відстежувати якість цільових показників та дотримуватися наступних мінімально встановлених вимог:
Покази (impressions) не менше ніж, млн:
Німеччина: 8,8
Австрія: 1,1
Франція: 14,7
Бельгія: 2,8
Україна: 3,4
Загалом: 30,8
Охоплення (reach), не менше, ніж:
Німеччина 4,4 млн, з них не менш ніж 553 900 унікальних охоплень кожного ролика
Австрія: 0,5 млн, з них не менш ніж 69 230 унікальних охоплень кожного ролика
Франція: 7,3 млн, з них не менш ніж 920 090 унікальних охоплень кожного ролика
Бельгія: 1,4 млн, з них не менш ніж 180 010 унікальних охоплень кожного ролика
Україна: 1,4 млн, з них не менш ніж 51 540 унікальних охоплень кожного ролика
Загалом: 15,0 млн
Перегляди (VideoViews, 100% перегляди) не менше, ніж:
Німеччина: 443 120
Австрія: 55 390
Франція: 736 070
Бельгія: 144 010
Україна: 261 070
Загалом: 1 639 660
Середня частота (кількість показів одного відео на унікального користувача): 2
2.Показники, кількість і якість яких є нижчою встановлених у п.1 цього розділу вважаються незадовільними, якщо дане встановлено Замовником, Виконавець має запропонувати Замовнику шляхи покращення показників шляхом надсилання пропозиції на електронні адреси контактних осіб Замовника (зазначені у тендерній документації). Замовник має розглянути пропозицію та надати відповідь. Замовник та Виконавець можуть проводити зустрічі для обговорення подальших дій, по факту проведення зустрічі Виконавець має надіслати Замовнику на електронну адресу, вказану у Договорі, висновки та план подальших дій.
3. Для забезпечення надання якісних послуг Замовник має право коригувати першочерговий медіаплан, рекламні матеріали та плейсменти, на яких розміщуються його рекламні матеріали. Зміни медіаплану, рекламних матеріалів та плейсментів відбуваються з урахуванням об’ємів рекламного розміщення (показів, охоплення унікальних користувачів, переглядів), які мають бути виконані за умовами Договору і Технічної специфікації.
4. Виконавець має право надавати Замовнику рекомендації щодо зміни медіаплану, рекламних матеріалів та плейсментів, на яких розміщуються рекламні матеріали Замовника.
5. Будь які зміни першочергового медіаплану, рекламних матеріалів та плейсментів, на яких розміщуються рекламні матеріали Замовника, мають бути погоджені двома Сторонами, що має бути підтверджено шляхом надсилання листа-запиту та листа-відповіді на електронні адреси Cторін, які вказані у Договорі.
6. Для забезпечення якісного рекламного розміщення Виконавець має використовувати лише розміщення в соціальній мережі Facebook (країни ЄС та Україна) та YouTube (Україна). Виконавець не може змінювати майданчики для розміщення (поширення).
7. Для забезпечення якості рекламного розміщення Виконавець має обов'язково виключати з розміщень в системах MetaAds та GoogleAds (де це можливо) наступні типи змісту для відео-кампаній та кампаній у визначених мережах:
Вміст делікатного характеру:
Сенсаційний і шокуючий вміст: вміст, який має на меті шокувати, зокрема сенсаційний, грубий або огидний (попередня назва – "Неповнолітні, вульгарність, ексцентричність").
Лихослів’я та ненормативна лексика: помірне або надмірне використання ненормативної лексики тощо.
Вміст сексуального характеру: провокативні зображення, текст тощо.
Місцезнаходження оголошення:
Нижня частина сторінки: частина сторінки, для перегляду якої потрібно прокрутити вниз.
8. Для забезпечення якості рекламного розміщення Виконавець не має права розміщувати рекламні матеріали Замовника на сторонніх веб-сайтах (сторінках) з нелегальним трафіком. Для забезпечення якості рекламного розміщення Виконавець не має права розміщувати будь-які рекламні матеріали Замовника без погодження з Замовником. В разі наявності таких випадків, Замовник має право не сплачувати вартість розміщення непогоджених рекламних матеріалів, дані витрати повністю покриваються Виконавцем. В якості компенсації за згодою Замовника, Виконавець може пропонувати надання рівноцінного розміщення з погодженими креативами. Всі перемовини мають бути зафіксовані шляхом надсилання листа-запиту та листа-відповіді на електронні адреси сторін, що вказані у цьому Договорі та/або на офіційні електронні адреси Замовника і Виконавця.
9. Для забезпечення якості рекламного розміщення Виконавець має надати доступ до всіх рекламних кабінетів та отримати від Замовника підтвердження щодо успішного їх отримання і перевірки справності їх роботи.
10. Виконавець повинен пройти спеціальну авторизацію в кожній з країн поширення (Франції, Німеччині, Австрії, Бельгії), згідно з правилами розміщення реклами, що стосується соціальних питань, виборів або політики компанії Meta, а саме:
10.1. Укласти партнерство (або інший вид договірних відносин) з громадськими організаціями (місцевими рекламодавцями), офіційно зареєстрованими в цих країнах (Франції, Німеччині, Австрії, Бельгії), що мають офіційну сторінку в мережі Facebook.
10.2. Пройти підтвердження особи таргетологів у кожній з країн (Франції, Німеччині, Австрії, Бельгії). Надати офіційне посвідчення особи, видане урядами зазначених країн (Франції, Німеччині, Австрії, Бельгії) (паспорт, ID-картку тощо).
10.3. Підтвердити місцезнаходження таргетологів на території зазначених країн (Франції, Німеччині, Австрії, Бельгії). Надати підтвердження адреси, наприклад, рахунок за комунальні послуги або банківську виписку з адресою тощо.
10.4. Забезпечити розкриття інформації про оплату. Надати деталі про джерело фінансування рекламної кампанії та запустити її від імені сторінок партнерських громадських організацій у кожній з країн (Франції, Німеччині, Австрії, Бельгії).
11. Для забезпечення якості рекламного розміщення Виконавець не може розміщувати рекламу на майданчиках та в системах розміщення реклами, які заборонені до використання на території України відповідно до Указу президента “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України № 877/2023 від 30 грудня 2023 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)".
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення відповідно до розрахунку до паспорту бюджетної програми КПКВК 38023290 «Здійснення заходів з питань європейської та євроатлантичної інтеграції в інформаційної сфері» на 2024 рік складає 5 400 000,00 грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі 5 400 000,00 грн.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі було складено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін на такого роду послуг шляхом направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг.