Якщо історична назва вашої газети входить у конфлікт із вимогами щодо декомунізації – питання щодо реформування виглядає непростим. Адже для того, щоб не втратити пільги, ви маєте зберегти назву, а закон про декомунізацію забороняє вам це робити. Як діяти?
Алгоритм включає послідовну відповідь на питання які дозволять вивити точку виникнення конфлікту та вживати адекватних заходів:
Минає 22 й місяць реформування, аналіз Зведеного переліку реформування Держкомтелерадіо, вказує на невтішні тенденції.
Лише 20% учасників реформування комунальних газет закінчили реформу чи ось-ось її закінчать. Найбільше питань викликає те, що серед «першоетапників», відсоток реформованих газет також дуже низький. 91 видання учасників «пілотного проекту» реформувалося станом на кінець вересня. 153 видання які були готові реформуватися та подали відомості до переліку (244 комунальні та державні ЗМІ, включені до переліку ЗМІ для реформування на першому етапі), так і не змогли перетворити свої газети на приватні протягом першого етапу реформування, тобто у 2016 році.
Ви плануєте перетворити газету в офіційне видання, але не знаєте як це зробити? Що ж, це, дійсно, непросте питання. Адже механізм виконання четвертого способу реформування – перетворення на офіційне друковане видання – відсутній. Як це зробити правильно?
Огляд процесу та виклики реформування комунальної преси
Звіт стане у нагоді представникам органів державної влади, неурядових організацій та засобів масової інформації, які прямо чи опосередковано здійснюють заходи, пов’язані з реформуванням державних та комунальних друкованих ЗМІ.
Дослідження стану реформування спрямоване з’ясувати основні тенденції реформування, виявити фактори, що перешкоджають здійсненню реформи та сприяти виконанню заходів реформи у встановлений термін.
З 01.01.2018 розпочинається черговий етап електронного декларування в Україні, який триватиме до 01 квітня поточного року.
Цей матеріал допоможе представникам місцевих друкованих ЗМІ дізнатися, чи ви маєте подавати декларацію, і як зробити це без помилок. Зверніть увагу, що серед усіх працівників друкованих ЗМІ до суб’єктів декларування, в першу чергу, відносяться посадові особи редакцій державних та комунальних ЗМІ та особи, що здійснюють діяльність, пов’язану із запобіганням та протидією корупції.
Якщо серед засновників редакції (тобто юридичної особи, яка видає газету) є органи місцевого самоврядування (районна, міська, обласна рада) або орган державної влади (державна адміністрація, міністерство тощо) – посадові особи такої редакції є суб’єктами декларування.
З 2017 року видавці газет та журналів повинні мати Свідоцтво про внесення до реєстру видавців. Адже закон визначає, що «здійснення видавничої справи видавцем здійснюється після внесення його до реєстру». Як його отримати та якою є відповідальність за відсутність реєстрації у реєстрі? Ці питання особливо актуальні для редакцій, які проходять процес реформування, адже в процесі реєстрації газети легко заплутатися у документах, адже тільки свідоцтв про державну реєстрацію має бути як мінімум 2.